10644474_10204740096804745_4184647612330852725_o

Witam, kilka lat mnie tutaj nie było ale powróciłem🙂
Może domena wordpressa nie przekonywała mnie przez ostatnie lata i preferowałem pozostać na facebooku oraz digarcie ( już stare dzieje) ale powracam tu!🙂

Mam nadzieję, że w miarę upływu czasu oraz nadchodzącego roku akademickiego pokuszę się o większy udział w swojej twórczości🙂

Póki co strona została zaktualizowana, nowe – stare zdjęcia pododawane, a wygląd poprawiony ^^

Cóż… myślę, że póki co to wszystko, życzę miłego przeglądania :3

Skomentuj

